Finmiddag.. på en tors?

Idag har jag verkligen varit hängig på jobbet. Vaknade typ fem gånger i natt, svettades och frös om vartannat!
När klockan ringde och stod på fem så ville jag verkligen inte kliva upp. Men vad gör man, måste ta lite ansvar som Jocke säger ;)

Sen när klockan blev fyra så åkte jag för att lämna in min bil på verkstan (tack Patrik).
Och då ringer Ekan (som sover hos oss de här två dagarna han är hemma) och säger att jag inte behöver bekymra mig om middagen, för den höll han på att göra. UNDERBART!

Blev bjuden på jättegod "skinkschnitzel-gryta" och spagetti!
Tack för det Ekan, det gjorde min dag!! Mer såna övernattnings gäster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0