BÄST! ♥

Alltså behöver jag ens skriva vem detta inlägg handlar om? (tyvärr inte Jocke.. fast han är bra han också).
Nej detta inlägg handlar om ingen mindre än Maria Montazami!

Om det finns en enda människa där ute som INTE GILLAR henne så är ni hemska hemska människor!
Hon gör en inte besviken i ett enda program!! Inte ett enda! Idag var det samma sak (det lilla jag hann se) då skulle hon iallafall skriva en dikt till sin man för de ska förnya sina löften. O herregud va jag skrattade! Oh My God!

Denna serie får ALDRIG sluta sändas! Det är det absolut bästa som går på tv just nu!!

Vissa drömmer om en karriär, barn, hus, resor och massa annat... min dröm är att bli som Maria Montazami (eh, innehåller visserligen allt det där, haha)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Håller med dig till 100% hon är helt wonderful! :)

2010-04-12 @ 22:14:03
URL: http://inspirationsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0