15 Maj

Den 15e maj är det dop för min lilla gudson Lukas!! Jag har en jättefin dikt som jag ska läsa, dessutom berättade Emilia idag att prästen undrade om jag ville läsa ett litet stycke ur bibeln också. Visst tänkte jag... men nu börjar jag få fjärilar i magen. GULP! Men vad gör det om hundra år? Det är en fin grej som jag hoppas Lukas uppskattar den dan han får hjälpa mig med gräsklippning m.m ;) haha

Näää, skojja bara love u!

Sitter och kollar på HV-Djurgåren nu, vill hellre kolla på Lyxfällan men majoriteten består av killar här hemma nu så jag får inte min vilja igenom! DÅLIGT!


Kommentarer
Postat av: emma

Äh! Du kan det där med att läsa saker i kyrkan, det vet ju nog!;)

2010-04-24 @ 22:59:30
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0