Tröttsamma skämt!

Har precis kommit hem efter ett VÄLDIGT långt arbetspass, var typ hur mycket folk som helt och bara två som jobbade kvällen, sjukt drygt! Men hey, jobbade ju med Robin så det underlättade.
Vi började prata om hur dryga vissa kunder kan vara (oftast samma personer) och vilka jobbiga frågor ocj kommentarer som kan komma.
De vanligaste grejerna som kommer upp varje dag, och jag menar varje dag är;

* "-Vill du ha kvittot? - Nä det är inte avdragsgiltit!"
Haha, skitkul! Det har det inte varit på typ FEMTIO ÅR så ni kan lägga ner det där skämtet nu.

* "Oj jag glömde en påse!"
Såklart efter att allt är betalat och klart och man precis har börjat med nästa kund. Nä men ta en påse du om du inte har kontanta pengar och måste dra kortet för 1,50!! Gaaah!

* "Vänta, kan du slå in en gräddfil också för det glömde jag"
Ja men gud absolut för jag har ju alla varors atrikel nr i huvudet, abslout!

Finns så mycket mer jag skulle kunna rabbla upp men jag vill inte ens tänka på det.
Måste ju nämna att det faktiskt också finns trevliga kunder, inte bara jobbiga (annars skulle man inte orka jobba).

Nu ska jag se lyxfällan och käka stjälkselleri med dip, MUMS!

♥ Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Haha, dom kundkommentarerna har ja ALDRIG hört förut=)

Speciellt den om påsarna=)



"Nä jag hittar inget pris på den"

-"Ja men då e den väl gratis då(skrattandes)"

"Vill du ha på beloppet?"

-"Nää gärna mindre"



Blääääää för kunder! Men samtidigt mycket man kan prata om å skratta åt=)



Kul blogg =)

Ses nästa gång du smyger in på coop för att handla

i tron att ingen ser dig!=)



//Anneli med bindestreck

2009-10-23 @ 23:51:27
Postat av: Hella

Haha! Känner igen mig så väl, samma "roliga" människor hängde på Hemköp också.

2009-10-23 @ 23:54:45
URL: http://hellawik.blogspot.com/
Postat av: Din chef egentligen

hörru, skärp dig!! Du är ju Lidls ansikte utåt!

2009-10-28 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0