Timrå Timrå Timrå....

VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!!!!

Ingenting fungerar för Timrå nu, inte i en enda match! Jag blir GALEN!!!
Modo har inte direkt varit bra i början av den här säsongen men det försvarar inte Timrå i denna match.

Började så bra med 2-0 (som i de flesta andra matcher hittills i år) men sen tappar vi allt som har med hockey att göra. Det finns ingen som helst trygghet bakåt.. varken backarna eller i målet! Är inte kul att kolla på matcherna nu för tiden, och klacken hjälper inte till direkt. "Sveriges bästa klack" har vi en gång kallats, men vart tog de vägen?!! Och snälla SLUTA med ramsan "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" (den sega versionen) den är värdelös!!

Tror jag har en svag aning om vilken tränare som kan ryka först...


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är glad att du har en blogg min kära! Wee äntligen kan jag ta del av alla vardagsdetaljer som vi inte orkar uppdatera varandra med var 6e månad när vi skickar sms ;) Love you!

2009-10-09 @ 08:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0