Redo för en lång och tråkig jobb-helg!

God Morgon!

Nu ska jag snart åka till jobbet och påbörja min underbara helg, fylld med jobb, jobb, jobb!
Men som tur är kommer Emilia ner på jobbet för våran nya tradition; "Fredags-Fika, och hon tar självklart med sig lilla Lukas så det underlättar min helg lite grann.

Har sett att min underbara Ida har börjat läsa min blogg också (typ bara henne jag berättat om min blogg för). Så nu kan du följa min vardag hela tiden darling! Saknar dig så himla mycket, önskar du kunde komma hem snart igen... GAAAH!!!

Nu ska jag fixa iordning mig för jobb..
Over and out!




Kommentarer
Postat av: Ida

Wee saknar dig också! Flyttar hem den 20 dec :)! Och efter Maj kommer jag vara hemma säkert 2 månader (säger jag nu) har massa planer, allt hänger på pengar :) Jag gillar fredagsfika.. Måndagsfika.. Tisdagsfika.. Onsdagsfika.. Torsdagsfika.. Tappar bara charmen liksom när man står i ett jädra cafe hela dagarna :)

2009-10-10 @ 07:52:58
Postat av: Ida

KOmmer du och Maja att kunna släpa era alldeles för tjocka rumpor till Oslo någon gång eller? Borde jag lägga ner det ytterst lilla hopp jag inbillar mig själv att jag har

2009-10-10 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0