Redo att vara "hockeyfru" igen!

Har precis ätit klart, det blev thai idag, mums! Jocke drog precis iväg på samling, de har match ikväll mot AIK, stort derby alltså. Fick precis höra att min kusin ska vara med och spela med AIK, hur kul som helst för han är bara typ 15 (tror jag iallafall). Så nu blir det ju Kusin VS Pojkvän, haha "familjederby".
Så ikväll hoppas jag att det blir oavgjort och att både Jocke och Mathias gör mål (diplomat-Frida).

Nu ska jag också åka på "samling" sanrt.. ska nämligen stå i insläppet idag, wiie!
Men vad gör man inte för grabbarna ;)

Håll tummarna nu! (för båda lagen, haha)




Kommentarer
Postat av: Krullan

hur gick de på matchen? :)fullt ös medvetslös imorgon?sussane lär va värst..

2009-10-23 @ 23:43:04
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0