Nöjeshallen!

Vaknade kl nio i morse, ska iväg till Nöjeshallen med laget idag.
Vi har fått nåt som kallas "silverpaketet", vet inte riktigt vad det innebär men det kommer säkert att bli roligt
(jag hoppas på laserhallen).

Jocke kom precis hem efter hans jobb-natt (stackarn), men jag hade lite presenter med mig från Birsta igår så då blev han lite gladare!

Som sagt var i Birsta igår med Ellen, Åsa & Erika. Alltid lika trevligt ;) Hittade lite smått & gott.

Nu ska jag fika nåt innan det blir en tripp på stan innan samling!

(Matte, nästa vecka börjar jag med "dagens alkis", lovar!)

Bye for now!


Kommentarer
Postat av: Ebo

Jag längtar redan! Du har lyckats marknadsföra dig själv så nu kommer jag vara här och snoka varje dag. / Stalker

2009-10-17 @ 12:41:06
URL: http://www.ebonite.se
Postat av: Åsa

"Lite smått och gott" dagens sämsta lögn Frida du köpte mer eller mindre hela Birsta om jag minns rätt :P

2009-10-17 @ 13:12:19
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0