Mina första kommentarer! ♥

Efter mitt inlägg igår om att jag inte förstår mig på det här med att blogga så var jag inne på kommentarerna och kollade igår, så såg jag att "Alkisen" hade skrivit en kommentar till mig.
Min första anonyma kommentar! Shit har bara läst om sånt i andra bloggar, OMG! Snart får jag kanske en massa påhopp, fina komplimanger, arga läsare, glada läsare.. FÖRMODLIGEN kollar ni just nu på den nya Kissie! Shit pommes!

Iallafall så sa du (Anonyma Alkisen) att du skulle hjälpa mig med min blogg, THANK YOU! Förmodligen är du nån som jag känner eftersom jag inte berättat för nån om den här otroligt spännande bloggen, så jag bjuder in dig på en rejäl grogg om du kan hjälpa mig med det här!
Vem vem, du kanske rentav kan komma med på litan som "Dagens Alkis".

Nu ska jag iväg och jobba!

Ha´de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0