Malte, eller kanske en liten Elvis!

Malte eller Elvis?

Vill så gärna ha en liten mops just nu, nån som man kan sitta och gona med och så.
Vi har pratat om att skaffa hund länge nu men pga våra arbetsscheman så har vi känt att de inte riktigt skulle fungera att ha hund.
Men nu har vi funderat om!! Till sommaren blir det kanske så att vi får hem en söt liten mops, wiie!

Som alla mina kompisar vet så är jag ju världens Elvis-fan, så jag vill såklart att han ska heta Elvis, men det var inte Jocke så jättesugen på. Så nu har jag fått ett annat namn i huvvet.. MALTE!
Så vi får se om det blir en liten Elvis eller Malte i sommar!









Nu ska jag se Sverige spela!
PÖSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0