Längtar tillbaka!

Har precis kommit hem från jobbet, när jag kom hem så satte jag i motorvärmaren ifall det är kallt imorrn när jag ska till jobbet imorrn. Fatta... MOTORVÄRMAREN! Vad hände med sommaren? Tycker att jag har gått och bara väntat på att det ska börja och *poff* så är det helt plötsligt vinter.
Åååååh, jag sitter och tänker på allt roligt som hänt i sommar, trots det dåliga vädret.
På våran Siiimester till Göteborg, Sthlm och Skara. Är en av de bästa semestrarna jag nånsin varit på, hade så sjukt roligt hela tiden, trots; Inget bälte i baksätet, ingenstans att sova, 10 kvm stuga i Skara.. men hey, med gott sällskap går allt bra!



Fullpackad bil!




Kortspel i Skara



Shopping i Sthlm ♥

Nu blir det fika sen sängen!
God Natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0