Lagfest är alltid lika roligt!

Igår hade vi lagfest/avslutning på säsongen. Det var riktigt lyckat!
Vi började nere i Nöjeshallen i Sundsvall, där vi körde gocart, laserhallen och sportsimulator (eller vad det nu kallas).
Det var hur roligt som helst, jag har aldrig testat gocart, och så klart så var jag sämst! Jag körde långsammast, som Madde numera kallar mig "bromsklossen", men men jag körde inte in i nåt iallafall (Linnea & Eva *host host*)

Laserhallen kom jag 4:a i iallafall, det var ju typ "StarWars" tema på västarna man hade, så mitt namn var "Bobba Fett" (tror det är från StarWars").
Sen på kvällen var det middag på Bondsjö, Hasse hade fixat så mysigt med machaller hela vägen & go´middag, fläskfile & potatisgratäng (mums).

Hasse hade även fixat nomineringar och priser från säsongen, och kategorierna & vinnarna var:

* Årets räddning - Johanna

* Årets skada - Madde W

* Årets "Kalle-bakom" - Eva
(såklart)

* Årets Kämpe - Linnea

* Årets Viktigaste mål - Emelie

* Årets målskytt - Jennie

* Årets Match - Hägglunds

Tack för en toppenkväll tjejer! Alltid lika kul med lagfest!

Nu ska jag göra nåt vettigt av min dag!
PÖSS ♥






Kommentarer
Postat av: emelie

man är ju ganska så jävla het på bilderna;)

2009-10-23 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0