Jag förstår mig inte på det här!

Jag måste vara jordens mest borttappade bloggare!

Jag förstår ansolut inte, överhuvud taget hur man ska kunna få sin blogg lite "snyggare", har blivit tipsade av andra "blogg-kompisar" om den där sidan "designadinblogg.se" men det hjälper inte mig ett skvatt!
Jag har läst instruktioner, bläddrat igenom sida för sida, kollat på vidoeinlägg om hur man skapar bilder m.m men INGENTING hjälper mig!

Jag blir galen!
Vill inte ha en tråkig blogg som ser helt stel ut, det var ju det som var tanken lite med att jag skulle skaffa en blogg, att ha nåt att pyssla med och så. Men men, jag får väl ha stans tråkigaste blogg, GAAAH!



Jag hatar att inte fatta vad det är jag håller på med!

(Dagens Alkis: Det måste bli jag för jag verkar ha supit bort mina få fungerade hjärnceller eftersom jag inte fattar det här med att blogga)

Kommentarer
Postat av: Alkisen

Jag hjälper dig någon dag över en grogg. Nu blev jag törstig av bara tanken, måste nog ta mig något starkt..

2009-10-21 @ 04:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0