Personalfest! ♥

"Uppe med Tuppen?"

Nä, han ligger kvar i sängen..

Igår var det ju som sagt hockey (därav att "tuppen" fortfarande ligger i sängen), sjukt mycket folk och sjukt mycket att hålla reda på i insläppet.
Man skulle kryssa av hur mycket folk som kom in, inklusive barn (som går in gratis), hålla koll på alla pengar, fixa växel för typ 90% av alla som kom betalade med 100-lappar!
HALLÅ??!! Jag är van att ha en dator som räknar ut saker o ting för mig, inge jäkla huvudräkning!

Men jag tror det gick bra iallafall, Sara och Emma verkade nöjda och glada (de vågade nog inte säga nåt).

Ikväll är det personalfest! Har längtat efter det här hela veckan!
Vi ska vara hos Sofia, käka gott och dricka en massa (det var nämligen jag, Sara och Robin som handlade spriten igår, så det blev en hel del).
Ska ner på stan en sväng senare, kolla om det finns nån affär kvar som man kan handla nåt i, sen fixa lite saker till ikväll.

Ska försöka väcka gamlingen som tar sovmorgon!

Ses kanske ute ikväll!

(tack för alla fina kommentarer om min blogg ♥)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0