Manligt eller Kvinnligt? ♥

♥Min Kvinnliga Sida:

* Köpt en hårfön? Check!

* Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? Check!

* Tänkt på att matcha mina kläder? Check!

* Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? Check!

* Ringt upp en person utan konkret syfte? Check!

* Funderat på namn åt mina barn? Hahaha, Check!

* Druckit Cosmopolitan? Nope!

* Sett ett avsnitt av "Sex and the City"? Check! Check! Check!

* Känt mig sugen på en kopp te? Check!
 
* Känt gläjde över att få blommor i present? Check!

* Gjort något romantiskt på eget initiativ? Check!

* Blivit arg utan anledning? Check!

* Brytt mig om H&M:s val av modell? Hmm, nej tror inte det.

* Pratat skvaller? Check!

* Varit arg/sur utan att prata om det? Nope!

* Kramat en kille? Check! Olala

* Dansat? Check! Check! Check!

Min Manliga Sida:

* Ljugit om hur mycket jag druckit? Check!

* Ätit en blodig stek? Hell no!

* Läst en biltidning? (i brist på annat) Check!

* Framgångsrikt använt en hammare, borr eller andra redskap? Check! (träslöjden, haha)

* Lovat att ringa dagen efter sen struntat i det? Nope

* Skött grillen under en grillfest? Nope

* Läst en bok av Jan Guillou? Nope

* Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad? Check!

* Känt dig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? Haha, check!

* Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Nej!

* Sett alla "Die Hard" och "Rocky" filmerna? Check!

* Diskuterat bröst? Check! (det gör ju tjejer hela tiden)

* Gjort lumpen? Skulle aldrig klara det.

* Känt att jag måste slå någon i armbrytning? Nej

* Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? Fegis som jag är.. nej

* Lagat något på egen hand? Ja faktiskt!

* Skrikit "Kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? Check!

* Tävlat i att dricka öl? Nej, men har kört vattenfallet.. så det räknas tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0