Danmark - Sverige

Ja vad ska man säga.. tur att man är 1/8 dansk ;) ingen kanon-match direkt, men med 2 mål bortdömda så känns det lite orättvist ändå.
Jaja, Timrå vann ju iallafall och tur var väl det för de behöver alla poäng just nu! (grinar inte heller över att Modo förlorade, muhahha)

Var och såg matchen hemma hos Maja och Emil (liksom tusen andra) fick första parkett på en pall-stol, men hey biljetterna var billiga och det bjöds på snacks!
Efter matchen spenderade jag, Ellen och Maja mesta tiden i "lip-rummet", killarna som tog sig en "sorg-öl" levde rövare så man knappt kunde höra sig själv tänka (och Maja som lovat sina grannar att inte ha fest den här helgen) haha, stackars Maja, men kul var det!

Nu ska jag gå o lägga mig i min (ännu en gång) tomma säng... denna gång är det mn pojkvän "fotbollsproffset" som firar avslutningen av fotbolls säsongen (= en anledning att få supa)

Sov så gott kära läsare (Ida)

Miss you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0