4 av 7 dagar avklarade!

Äntligen är helgen avklarad!

Var så otroligt skönt att få komma hem igår efter en lång och jobbig helg.
Kom hem runt halv sju, till dukat bord (tacos), hoppade in i duschen sen var det till att bänka sig framför tv:n och "ensam mamma söker". Ellen, Matte & Mary joinade också (vi har våra "ensam mamma söker-kvällar).
Senare blev det film, då kom även Maja & Emil förbi, det blev en riktig mys-söndag :)

Nu är det bara 3 dagar kvar tills lång-ledig, wiiie!
Som alla mina vänner vet, är jag en tv-nörd så ikväll är det extra avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar", tycker den där Anna Anka är rätt cool, visst vissa saker kanske hon ligger lite efter med, men det är skönt med nån som tycker och tänker som hon själv vill och kör sitt eget race. Som Mogi skulle sagt "Hon är ganska pördey".
Gillar även Maria Montazami, även om hon inte är vassaste kniven i besticklådan så är hon ju så genomsnäll och så otroligt rolig att kolla på!!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen bänka mig framför tv:n (som vanligt)

Bye for now! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0