1 dag avslutad, two to go!

Nu har jag äntligen jobbat klart fredag, bara 2 dagar kvar på min jobbiga arbets helg.
Ikväll har Maja varit hos mig, vi har kollat på Idol och Mystic River ("7 tusen solar"). Var kul att träffa Maja på tu man hand, var ett tag sen känns det som.
Teamet hade match ikväll, sin första hemma-match för i år, de vann med 5-1, wiiie! Så nu firas det väl hejvilt i "klack-rummet" kan jag tänka mig, men det är de värda ;)
Nu ska jag snart gå och lägga min i min ensamma säng (hatar att somna ensam, men så är det att ha ett hockey-proffs till pojkvän).

Nu är det bara att ladda om batterierna för ännu en underbar dag fast på jobbet! (kul iallafall att Sofia jobbar imorrn, var längesen jag jobbade med henne)

Natti Natt!

(miss you iduuz ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0