Tränings Dags!

Sitter och kollar på "Arga Snickaren" på kanal 5, det programmet är verkligen asbra (inte för att jag är kräsen när det kommer till tv-program).
Det blir alltid så fint när de gör om, de gör precis som familjer vill att det ska vara plus att familjerna själva får vara med och göra om så man lär sig hur man gör vissa saker.
En till bra sak är att familjerna måste skriva en lista över vad de tycker att de själva ska ändra på.
Det tycker jag är väldigt bra! :)

Imorrn ska jag & Ellen upp och styrketräna på höga! OTROLIGT!
Eak The Freak ska vara våran "personliga tränare", introducera oss för alla hemska maskiner ;)
Så nu kommer vi bli super-fit!

Nu är det "Greys Anatomi"!

See Ya!

(Miss you ALOT Ida) ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså Frida vad händer, du tränar inte på din fritid så länge det inte har med fotboll att göra. Tror det är lika bra att jag kommer hem snart.. känner at saker och ting börjar gå utför där hemma..

2009-11-11 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0