Trääning!

ViHårt träningspass...

...blev det idag med Ellen & Mary! Jocke var också med men han ville inte vara så mycket med oss, så han hängde med Migos & Emil.
Så klart när jag kom upp till höga så upptäckte jag att jag hade glömt min plånbok hemma! Och så klart så hade varken Ellen eller Jocke med sig nån plånbok. Huur pinsamt som helst! Men det löste sig tillslut som tur var!
Vi körde lite av varje idag, mage, armar, ben. Jag kommer ha sjuuk träningsvärk i armarna imorrn.. och jag som ska lyfta varor hela dan! Gaaaah!!

Nu har Jocke precis lagt sig, han ska jobba natten inatt, stackarn! Så jag sitter i min ensamhet och kollar på "2½ Men".
Har kollat på "Ullared" ikväll. Det programmet är helt otroligt roligt! Alla jönsar som är med i det programmet är helt sjuka! Man slutar aldrig att förvånas.
Vi har också kollat på Elitserien ikväll, var Södertälje-Rögle på tv (vi har ju inte köpkanalerna så vi får kolla på den match som går på canal+) Vi fick följa Timrå via "plinget" och tro det eller ej.. de vann!!
Jag är inte orolig, Timrå är på G.. snart är vi uppe i toppen!

Nu ska jag se klart på 2½ Men innan jag jionar min pjuppas i sängen...(lugn, inget fuffens han sover).

Sov så gott!! ♥

Måste ju bara få bjuda på ett litet collage av världens snyggaste vampyr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0