Stress Stress...

Min "lediga" dag idag!

Idag är jag ledig eftersom jag jobbat hela helgen. Skulle egentligen varit ledig imorrn men då har vi inventering så jag måste jobba då, wiie! Inventeringar är typ det roligaste med att jobba i butik!

Så idag är det alltså meningen att jag ska slappa och ta det lugnt efter helgen, men så kommer det inte riktigt att bli! Idag ska jag fixa en massa saker, vi har blivit färdiga med köket nu så där är det mycket som ska fixas. Men det ärju bara det roliga kvar nu med att köpa saker o inreda :)
Älskar att hålla på med sånt pyssel!

Dagens Lista:

*
Fixa inbjudningskorten till pappas fest

* Beställa pappas present på internet

* Fixa nya p-piller på sjukhuset (förlåt Ellen, dröjer ett tag till)

* Städa i tv-rummet och fixa i köket

* Handla mat och köra mat tills Jocke kommer hem

Känns som dagen är alldeles för kort för allt man ska hinna med..
Som sagt, de här två månaderna kommer att bli väldigt stressiga! Men det är mycket roligt som kommer också :)

Nu ska jag göra iordning mig för dagen..

Kommer efter-bilder på köket snart också!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, längtar fetar att fåp se hur köket ser ut :D Är det fint? =)

2009-11-09 @ 14:16:08
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Pia

Todiloooo "lusse"-gumman!!!



Måste ju premiär-kommentera i din finfina blogg!!



Längtar efter att få se resultatet av köket i bilder!



Puss från Pia

2009-11-09 @ 19:03:24
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0