Sångträning!

Nu har jag precis duschat av mig all jobblukt (= fotsvett, gammal frukt, smutsiga pengar)
och nu ska jag äta lite innan jag ska iväg på sånglektioner!
Gaah är asnervös! Jag sjunger bara "Singstar" & i duschen, så det ska bli spännande att se hur det här går!
Det börjar närma sig nu, lucia, och jag bir bara mer & mer nervös för varje dag som går :/
Men det ska bli en utmaning som jag kommer vara stolt över mig själv att jag klarat av.

Vem vet, de kanske inte vill ha med mig efter ikväll när de har hört mig sjunga!
Nu blire middag (köttfärsås & spagetti)

Tjaråå!

Kommentarer
Postat av: Ida

du måste alltså sjunga för att ha en chans med hela den här lucia grejen.. kunde sagt det INNAN jag röstade på dig daaaaa

2009-11-19 @ 01:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0