Pizza...

Helg Helg Helg!!!

Nu har man äntligen kommit hem och landat i soffan efter en lång arbetsvecka. Har stressat omkring sen jag slutade, hämtat ut pappas födelsedags present, köpt mat åt Jocke innan han ska på match, handlat på Lidl, handlat hårfärg.. mycket stress!
Ikväll kommer Sofia & Mary hem till mig, vi ska käka pizza (eller sallad) och kolla på tv, Idol förmodar jag.

Imorrn blir det Birsta med min älskling, vi ska försöka shoppa ALLA julklappar så vi har det klart!
Är redan klar med Micke, har köpt en till pappa & en till mamma. Så jag har några kvar!!
Sen ska vi på Timrå match, wiiie! Var så längesen jag såg Timrå spela nu, har jobbat varenda gång de haft match.
Och nu har det börjat gå bättre för de (peppar peppar..) så jag tror på vinst imorrn! Vore GREAT!
När vi kommer hem imorrn så ska vi pynta och göra fint här hemma, sätta upp nya gardiner och ljusstakar!

Nu ska jag diska lite sen ska jag beställa mat!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0