MUMS!

"New Moon!"

Har nu kommit hem från bion, ååååh i love Edward!
Jag hade nog inte tyckt att han varit snygg om jag bara hade sett han normalt. Men efter att han sett "Twilight" & "New Moon" så smälter man som smööör! Gaah han är galet snygg i filmen!
De andra som var med och såg filmen ikväll var inte lika imponerade (min kära sambo b.la) men som tur är så har jag ju Ellen! We LIKE!
Nu ska jag hoppa i sängen för om 5 tim ska jag upp igen, jobba jobba jobba!
Måndagar är numera den värsta dan att jobba, då ska ALLT göras efter helgen.. men skönt och få sluta tidigt iallafall.

Jag & Ellen ska upp och träna imorrn också efter jobbet.. vi är så duktiga! :) Jocke ska också med o "hjälpa till".

Tack & Hej.. leverpastej!





*Mums* ;)

Kommentarer
Postat av: Ln

TEAM EDWARD!!!!!!

2009-11-22 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0