"Mamma är lik sin mamma..."

Städa, plocka, stryka, damma, skura..

Har just tagit hand om tvätten, strukit den och lagt in den i skåpen. Det är så sjukt drygt att ta hand om tvätten, då städar jag hellre hela lägenheten (och det gör jag inte frivilligt kan jag säga).
Nu ska jag snart fortsätta med min städning, måste ta vara på varenda liten minut jag har nu. Jocke är uppe hos Tommy och kollar på fotboll, så då får man passa på att städa.. haha.

Igår hände nåt som gjorde mig PISSED OFF! Jag fick två jättefina lampor av mina föräldrar när jag fyllde år, som jag hade visat pappa och önkat mig. Så igår skulle jag hämta strumpor ur lådan i byrån (som lampan står på). Plötsligt hördes ett ljudligt KRASCH och lampan for i golvet och gick i tusen bitar (bokstavligt talat). Är så less nu! Nu måste jag köpa en ny på lördag när vi åker till Birsta för att handla julklappar. det är ju meningen att alla pengar ska gå åt till julen nu, men jag måste passa på att köpa lampan medans de fortfarande finns kvar (OM de finns kvar).

Nu har jag haft paus nog... tillbaka till arbetet! WIIIE!

Ha en fortsatt trevlig kväll!





Min fina lampa som gått i tusen bitar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0