Måla Måla Måla!!

Idag har jag "scrapat" hos Ellen, alltid lika roligt!
Håller på att göra en överraskning, som ni kommer få se snart men inte riktigt än ;)
Det är så himla roligt att scrapa speciellt med Ellen för hon har ALLT man kan tänka sig, och bra ideér dessutom.
Skulle va kul och göra lite fina julkort också men det kommer inte hinnas med just nu med allt som ska göras, puh!

Jocke står just nu och målar i vårat kök, är väl meningen att jag också ska hjälpa till
men jag hamnade här istället :)
När jag kom hem idag så höll Jocke på för fullt med målningen, men det vara bara det att färgen var jätteblaskig, som vatten typ. Så den gick inte att måla med!
Så då var det bara för mig att åka ner på Fresks och köpa ny färg!
Passade på att köpa middag också, idag blev det thai *mums* :)

Nu ska jag hjälpa Jocke (stå och kolla på alltså) sen ska jag till Sofia på tjejkväll :)

Pusselipuss!!


Scrapbooking ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0