Maaaaat!!

"-Väntar på att maten ska bli färdig!"


Har stoppat in maten i ugnen & väntar nu på att den ska bli färdig.
Idag blir det Lindas pastarätt som är supergod. Fläskfile, pasta, bonjour ost & bums in i ugnen! Riktigt smarrigt!
Maui är på besök hos oss just nu, måste få värma sig ett tag!
Ska snart till Ellen & fortsätta med SCRAPPING! Längtar!
Maja ska också med, hon ska göra julkort, duktigt!

Ska svara på lite frågor från min..eh.. vita blogg?!

Pia: Tack så mycket! Vi är supernöjda! Och vi ska absolut boka in en helg med spamys! Lät toppen!

Ebo: Tack så mycket! Dock lite mer att göra i erat kök så jag förstår om det tar lite längre tid! Middag serveras inom kort! Har t.om köpt nya ölglas som måste invigas ;)

Eh, ja det var väl de frågor jag tänkte svara på, haha!
(har fått fler om ni undrar, typ flera tuuuusen men jag orkar inte svara för jag har en stek i ugnen)

Nu blire mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0