Lyckad kväll! ♥

Myyyyys!
Igår hade vi tjejkväll hemma hos mig, fick visa upp mitt nya fina kök! :)
Vi såg på "Idol" och pratade om allt möjligt.
Nu har jag & min lilla fiiis ätit frukost och degat lite i soffan. Nu ska jag ta tag i disken och byta sängkläder. Lite höst-städning!
Känner att jag behöver göra det nu, har så mycket den här månaden så jag måste ta vara på varenda minut!
Känner mig helt slut nu för tiden, vet inte om det beror på vädret eller vad det är. Orkar typ inte göra nånting.
Igår när tjejerna var här så kände jag hur ögonen bara sved, jag kände mig inte trött men mina ögon var det :) haha, djupa tankar!

Vet inte hur jag ska göra ikväll, om jag ska gå ut eller inte, Stina har fyllt år (sorry gumman) och ska gå ut ikväll, men jag känner mig som sagt helt slut! :( Får känna efter under dan hur jag gör som... om min kropp strejkar eller inte.

Jag måste färga håret nästa vecka också, har sjukt mycket utväxt nu, gaah! Går icke för sig!
Mary kanske har lite tid över (?) ;)
Nu ska jag ta tag i disken!!

pusselipuss!




Lite bilder från Elvis-Showen!
(Tack Pia, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0