Lusselelle Lusselelle...

Äntligen har man landat i soffan!
Har varit fullt upp hela dan, känns ändå som jag fått mycket gjort, det är alltid en skön känsla!
Vi har målat det mesta i köket, ska "bara" målas på en gång till nu. Sen är det tapetsering, golvläggning och bänksiva som ska bytas. Ska blir så kul att få det klart till jul så jag kan göra julfint där inne!

Jag älskar julen!! Alla dofter runt julen; Hyaccinter, kanel, apelsin, lussebullar, pepparkakor, ja ALLT!
Idag har det även snöat, wiiie! Första snön för i år!
Man får såna julkänslor då. Bröt faktiskt en regel idag, jag drack julmust! Det är alldeles för tidigt att dricka julmust nu men det var det enda drickbara vi hade hemma. Men det var sista gången, nu blir det inge mer julmust förrän 1:a december, det är då starten går typ ;)

Var hos Sofia ikväll, jag, Ellen, Sofia & Maryl (hon svarar bara vid det namnet numera).
Det var först en del tjejsnack, det gamla vanliga tjejer pratar om ni vet. Men gick snabbt över till pensionssparande, försäkringar, barnfödande m.m.
Haha, känns att vi blivit äldre nu.. när man börjar oroa sig mer än man riskerar saker.
Ah shit, tur att man har en ung och fräsh pojkvän så man slipper känna pressen!

Nu ska jag kolla på "Scrubs" innan jag ska gå o sussa (måste ladda batterierna för en lång jobbhelg).

Sov så gott mina trogna läsare! ♥


"Lusselelle Lusselelle..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0