Leverpastejs-Mackor! ♥

Har kommit hem från Ellen, har kommit en liten bit till på mitt lilla projekt, känns skönt!
Men det är fortfarande mycket kvar som ska fixas, inför pappas födelsedag. Så tråkigt att inte alla kusinerna kan komma, hade varit roligt att träffa dem.. men men inget att göra åt, många har flyttat och det är svindyrt att få tag i biljetter hem nu.. skit också!

Vi har precis ätit kvällsfika, ikväll blev det julvörts-mackor med leverpastej och saltgurka. *Mums* Det är så sjukt gott med leverpastejs-mackor!! Nu sitter jag och kollar på "America´s got talent" ska snart gå och borsta tänderna och gå & lägga mig, ska upp o jobba kl 07.00 imorrn :( och dessutom är butikschefen borta så då är det jag som ska sköta beställningarna. Men det ska nog lösa sig (håller igen lite på Bregotten bara ;)

Har suttit och funderat idag på vad man ska köpa för julklappar till alla nära & kära (?) sjukt svårt! Likadant vartenda år!
Men några har jag gjort färdigt redan, men absolut inte alla.. *suck*!
Men liksom alla år så löser det sig alltid tillslut.. (hoppas jag).

Sov så gott alla, nu kastar jag in handduken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0