Längesen!

Nu är det typ 2 veckor sen jag senast bloggade! Oh my God förstår att alla mina läsare har varit helt förtvivlade över detta, sorry!

I helgen blev det väl inte riktigt som man hade tänkt sig.
Vi skulle gå ut och äta lite gott med Micke, Emma, Ida, Jimmy och Persson. Sen vandrade vi vidare till Ida och Jimmy där det blev lite för mycket att dricka.. oj oj.. aldrig aldrig mer!
Men men.. än så länge är man ung och dum! ;)

Sitter just nu och kollar på "Ullared" på 5:an, shit vilket roligt program!!
Det här ser jag framemot att följa.
Dom två blonda pärlorna, mamman och sonen som var med i kvällens program, haha herregud!
Vilket perfekt tv-par! Synd att inte de kan va med i varenda program!

Nu ska jag göra en kopp kaffe och kolla på "Grannfejden", ännu ett roligt program!


Tack Kanal 5!



Jag & Jocke på skeppet!


Jocke gillar sin drink!


Ida & Jag i SingStar!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: jag igen

Måste ju bara kommentera lite, (verkar ju bara vara jag som gör det) för det första så har jag varit inne på din blogg varje dag det senaste veckorna så tycker verkligen att du måste skärpa dig med uppdateringen!! Jag vill ocså att det blonda mammasonparet ska vara med mera!!! Sen skeppet.. ser ut som en riiiiktigt fiiiiinrestaurang!? =P

Adjö!



ps. lusselellelusselelleååååttaveckorkvartilljul...

2009-11-03 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0