Köksrenovering!

Nu har vi satt igång med renovering av köket! ÄNTLIGEN! ♥

Vi har ju kollat på hus ett tag nu men inte hittat nåt vi verkligen gillar, så nu har jag fått Jocke att börja renovera vårat kök lite! Wiie! Blir en liten "Epa-renovering" som vi kallar det, lite nya tapeter, nytt golv, måla taket m.m.
Längtar så myket tills det är färdigt! Men det mycket jobb kvar, imorrn innan jag drar till Ellen ska jag slipa lite och börja måla allt småpiller (det dryga jobbet alltså *host host*) men man måste ju dra sitt strå till stacken ;)

Sitter och får lite inspiration nu genom att kolla på "Arga Snickaren", ett riktigt bra program!
Jocke lär sig hur han ska skälla på mig som han i programmet gör :) haha

Nu är det mycket som händer i mitt liv och mycket som ska göras på kort tid.. julgrejer, juklappar, städning, renovering, pappas 50 års fest m.m.

Ibland önskar jag att man hade fyra armar och händer!

Bjuder på lite före-bilder på mitt kök, så lägger jag upp lite efter-bilder när allt är färdigt! :)






(tack alla för era fina kommentarer om min blogg, så snart jag fattar hur jag kan skriva tillbaka så kan jag göra det)
Katarina, kommer inte in på din blogg men ska göra ett nytt försök :) Blir jättemysigt med en fika snart! :)

Kommentarer
Postat av: Jag

Haha.. rolig att ni börjat med köket idag, det har vi med!!?? vilket sammanträffande =)

2009-11-04 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0