Jul jul strålande juuul!

Nu är det inte långt kvar tills vi ska vara på torget och visa upp oss.
Shit jag börjar bli hur nervös som helst!! Har aldrig gjort nåt sånt här förut, och absolut inte SJUNGIT offentligt (bara singstar med de närmaste).
Håll tummarna för att det går bra!! :/

Ska snart iväg på jobbet.. inte långt kvar till helg nu, som vanligt lite fredgasmys med tjejerna!
Nån dag nästa vecka ska vi (brudarna) inviga julen också. Vi ska dricka glögg och äta pepparkakor o annat julgotta!
Ska ta med mig min lucia-skiva så de kan öva med mig inför alla andra saker vi ska va med på.. bl.a Lidl.
Gaah det är jag fan mest nervös för, kommer säkert va lite kunder där då bara för att jag vill att det ska va mycket.
Hellre mycket kunder så att mina kära kollegor smälter in i folksamlingen än att de är dem jag ser hela tiden...

Nu ska jag platta håret!
Ses på laaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0