Jobbe då´!

Mitt huvud gör ont...

Igår hade vi inventering, och vi skulle jobba till 22.00, men vi fick några sjukfall så vi blev kvar till typ halv tolv!
Sjukt jobbigt, men jag hoppas det blev bra resultat! Och tillslut fick vi även en välbehövd fikapaus! ;)
Nu är man uppe igen och ska börja jobba, 11-20.30 idag, ännu ett långt pass!

Sen ikväll när jag kommer hem blir det till att sätta sig framför datorn och fixa ihop lite lekar till pappas 50-års fest! Blir musikquiz b.la. Får se vad man kan hitta på för mer roligt.
På fredag ska jag & mamma ner till ikea för att köpa lite nya grejer till köket! Vill köpa nytt nytt nytt! Men det blir väl inte så mycket eftersom mycket av pengarna ska gå till julklappar.. men nånting fint kan jag nog hitta :)

Nu ska jag borsta tänderna sen blire jobb jobb jobb!!

Pöss & Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0