"I mörka natten i midvintertid.."

Nu kan man äntligen andas ut...

Första etappen avklarad! Idag var vi och "visa upp oss" på skyltsöndag på torget. Vi gick genom stan till "sundsvalls trappan" där vi ställde upp oss så fint och sjöng lite och svarade på Lars T:s frågor.
Jag var huuur nervös som helst, men efter att ha pratat med mina vänner så gick det bra (iallafall enligt dem).
När vi samlades på Härnösands hus kl ett för att sjunga upp en sista gång och byta om var jag sjukt nervös inför frågorna, men så fick vi träffa Lars innan och han var hur trevlig som helst så då släppte nervositeten lite.
Det känns så grymt skönt att den här första grejen är avklarad nu, nu har man liksom "klivit över ströskeln" :)

Nu ska vi se andra halvlek av "El Clasico" och håller tummarna för att Zlatan ska få komma in!

Tack alla som var på stan idag för att stötta mig! ♥





Grymt skönt gäng! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0