Höst!

Då har man varit uppe sen kl sex imorse..
endast för att tvätta! Var inte särskilt pigg på det kan jag säga.. men vad gör man när man bor i lägenhet utan tvättmaskin?!
Var ute & sa hej till Jocke när han åkte förbi med postbilen i området. Fyyy vilket hemskt väder det är ute nu!
Rått & kallt, riktigt höstväder! Nu vill jag att det ska bli snö istället, så man kan få lite julkänsla!
Är inte sugen på att åka iväg till jobbet nu.. när det är sånt här väder vill man bara kura sen sig i sängen igen & mysa!

Jobbar ända till halv nio ikväll.. sjukt lååång dag som jag har framför mig!!!

Så nu ska jag ta & hoppa in i duschen innan jag tar hand om sista tvätten!
Pöss på er allihop!

(Ikväll är det desperata husfruar, wiiie) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0