"Hon hade en pärla i piercan.."

Ikväll har Sofia, Ellen & Marie varit hos mig. Vi har kollat på "Desperate Housewifes" och haft det trevligt.
Började prata om när vi var på Elvis-showen och när vi träffade det otroligt coola tanten.
Hon hade ju nitar på tröjan och piercing i näsan, ascool!
Så skulle jag berätta det för Mary och istället för att säga "-Hon hade en piercing i näsan" så blev det "-Hon hade en pärla i piercan!".. så tokigt!! (haha intressant liv man har, ännu värre att jag skriver om det).

Nu ska jag njuta av min egna TV-tid innan Jocke kommer hem för då occuperas TV:n och det blir bara sport!
Inte för att jag direkt har nåt emot sport, men inte HELA tiden!

Tack för ikväll brudar (ledsen för min "Edward-frossa") ;)

Pösselipöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0