Hockey.. again!

Nu är det snart dags att agera hockeyfru och bege sig upp på högslätten!

Har precis hoppat ur duschen och sitter nu och väntar på att Sofia ska komma och hämta mig så vi kan se våra grabbar spela hockey!

Sitter och kollar på "Las Vegas" på 5:an nu, älskar det programmet! Danny är inte tråkig att titta på han :)
Vill inget hellre än att åka dit!! Vore min dröm att få åka till USA, se Graceland (min underbara Elvis hus) och så klart för att få uppleva Las Vegas!
Men jag hittade en bild på hon som spelar Mary i serien, herregud vad hon ser ut! Där ser ni "silikon-i-läpparna-brudar" vad det kan leda till. Hon ser ut som ett monster!!

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe maybe!

"Go Teamet Go Teamet!"





Fy f*n va hon ser ut nu!


For you ladies ;)

(lusselelle lusselelle några veckor före jul ;))

Kommentarer
Postat av: Katraina Byström

Va kul att du bloggar Frida! Hit kommer jag igen! :) Hoppas det är fint med er. Vi har ju tänkt bjuda er på fika nångång, men det har ej blivt av. Jag är förkyld just nu, men en inbjudan kommer så småningom! Jag har också en blogg (se adress ovan) inte så aktiv nu men då och då blir det nån bild eller några rader! Ha det gott å hälsa Jocke! Kram kram

2009-11-03 @ 23:42:08
URL: http://inspirationsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0