FredagsMys!

Fredag... början på helgen och jag ska jobba HELA LÅNGA HELGEN!
Men om vädret ska fortsätta som det är nu så kan man lika gärna jobba.

På söndag är det Farsdag också, då ska vi till pappa och äta en god middag efter jag slutat jobba.
Det är så svårt att hitta något att köpa till pappa, han önskar sig aldrig nåt heller.
Det som är så krångligt med att hitta nåt till min pappa är att han fyller dessutom år i december.
Så då är det först farsdag i november, pappas födelsedag i december sen julafton! Så det är lite krångligt att komma på nåt, för när man väl gör det så ska man komma på två saker till (eller flera eftersom man kanske vill ge mer än en present).
Men det ska nog ordna sig, det har ju gjort det hittills :)

Har suttit och kollat lite på internet på klädsidor i veckan. Jag vill ha en fin svart kappa som man kan ha om man vill vara lite fin. Men jag hittar ingen som jag faller för. Jag vill att den ska gå strax ovanför knäna, och inte vara helt rak utan kanske en "mellansektion" (vet inte vad man kallar det) som bryter av typ under bröstet.
Men det är så svårt också och se hur jackor riktigt ser ut när man inte kan testa de. '
Så det får bli en tripp ner till Birsta eller Sundsvall och kolla på en kappa, ska ju ändå dit och shoppa julklappar snart!

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe innan jag beger mig till jobbet!
(shit va jag dricker kaffe)

Ha en bra fredag, snart är det fredagsmys (för de flesta av er)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0