Fräsh frilla!

Nu är man lite uppfräschad! Mary har färgat mitt hår inför söndag. Inga större förändringar, bara utväxten och lite slingor.
Precis som jag vill ha det! Thank you Maryl! Vi kunde t.om färga både Sofias & Maries med samma flaska!
Snacka om ekonomiskt (=finare ord för snålt).

Sitter och väntar på att Jocke ska komma hem från matchen, vet dock inte om jag ska längta eller gruva mig. De förlorade nämligen så jag tror inte det är så glada miner.. tyvärr :(
Men huvudsaken man har kul
(tror inte jag ska dra den ikväll dock..)

Ska upp kl åtta imorrn, vi ska stå utanför Birsta City när de slår upp dörrarna! Jaha då.. vi måste hinna shoppa alla julklappar innan vi ska iväg på matchen.
Så att så fort Jocke kommer hem blir det tröstkramar sen hopp i säng!

Sov gott & Dröm sött! ♥


Inte långt kvar nu till premiär.. dan före dan före dopparedan! Gaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0