♥♥♥ ELVIS ♥♥♥

Nu har jag fått i mig en god frukost!
Jag gruvar mig just nu för att gå på jobbet, vill inte inventera!!
Räkna precis allt i hela butiken! Frysarna, godiset, dricka, kylen, påsar.. ja allt! Hoppas det går lika bra som det gjort hittills bara.

Men jag har iallafall nåt jag kan se framemot nu.
På lördag ska jag & Jocke på "Elvis-show" nere på Södra Berget.
Först ska vi åka ner, checka in på vårt hotell, sen ska va ha en heldag med lite julshopping o egen-tid tillsammans, sen ska vi åka tillbaka till hotellet och göra iordning oss för showen.
Har en undebar pojkvän som vill åka & göra nåt sånt här för min skull (han är inte direkt världens största Elvis fan)

Så nu kan jag kanske kämpa mih igenom inventeringen om jag bara tänker på allt roligt vi kommer göa på lördag!





Om det bara kunde vara den RIKTIGA Elvis.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0