"Timrå - Vi gör det utan avdankade NHL proffs!"


Så har man fyllt en hel dag med shopping, mat och hockey!
Först var vi på Birsta City och hittade lite julklappar, inte lika många som jag skulle velat men några stycken iallafall.
Sen hade vi sån tur att vi fick två gratisbiljetter av Jockes mamma till Timrås match, så kl fyra åkte vi till Eon Arena och såg när Timrå fullkomligt KROSSADE Linköping! Det var den bästa matchen jag sett Timrå spela iår, så jäkla härligt!
Timrå - Vi gör det utan NHL proffs!
Sen när vi kom hem så beställde vi pizza (jag vet, jag vet idag igen.. men vi orkade inte göra nån mat efter en så stressig dag) och sen så gjorde vi julfint här hemma. Vi har satt upp ljusstakar och julgardiner i alla rum nu, blev så himla fint, speciellt köket. Jag ÄLSKAR mitt nya kök!! På TV spelades "Tomten är far till alla barnen", så då fick man sig ett skratt också!

Just nu sitter vi och njuter av en lugn stund, vi kollar på tennis, Robin Söderling spelar ju semifinal nu mot Del Potro.. mycket spännande! Jocke har laddat upp med en liten virre såhär inför första advent (fast det är kanske jag som borde ta mig nåt lugnande inför imorrn).

Nu börjar tennisen igen.. håll tummarna!
Pusselipuss på er!


Jocke Shoppar!



"Timrå IK är de bästa!"



Mitt juliga fönster i köket! ♥

Och i TV rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0