Det gick bra... faktiskt

Sånglektionen igår gick faktiskt bra, det var mycket roligare än vad jag trodde!
Nu ska man bara nöta in det här med stämmor, det innebär alltså att jag och tre tjejer till inte ska sjunga den vanliga melodin i alla julsånger (som man kan utantill) utan vi ska sjunga en annan "melodi" som inte alls låter som den vanliga.
Så nu ska vi få hem en skiva så vi kan öva på det. Men när vi väl kan det kommer det låta jättefint :)

Mitt huvud spränger idag, har tagit två huvudvärks tabletter men det hjälper inte :(
Ska iväg och jobba nu snart också, hoppas huvudvärken har gått över tills dess.

Nu är det inte långt kvar till "fredagsmys"!! Längtar!

Nu ska jag klä på mig och åka till jobbet! MY LIFE! (känns inte som man gör nåt annat än o jobbar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0