Bio & Sång!

Fullspäckad söndag!

Igår var det födelsedags fest för Stinta. Vi började kvällen hemma hos henne sen gick vi vidare ner på både Amedues & Svenssons. Mötte upp Maja nere på krogen också, längesen jag var ute med henne.
Tack för en rolig kväll tjejer!! ♥

Idag har det varit sega gubbar hemma hos oss.. vi har mest degat i soffan & kollat på TV.
Vi har nyss varit och handlat middag, idag blir det TACOOOS!! *Mums*
Måste hoppa in i duschen snart innan jag börjar med maten, ska på sångträning 18.30
sen blir det bio 20.45. Vi ska se "New Moon" vi är ett helt gäng som ska gå.
Det ska bli jättekul, man går inte så ofta på bio så det är roligt att göra det ibland.
Det bästa med att gå på bio måste ändå vara bio-popcorn :) hihi
Jag är "popcornman"!! (en som en galen i popcorn alltså, inte popcorn-man = kille)

Nu ska jag göra iordning mig, sjunga upp i duschen!!
"Bubbelgum bubbelgum bubbelgum"
"Dubbelbubbelgum dubbelbubbelgum dubbelbubbelgum"
"Trippeldubbelbubbelgum Trippeldubbelbubbelgum Trippeldubbelbubbelgum"

Trippeldubbelbubbelpuss! ♥



Popcorn -----> Popcornman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0