Beach 2010, vi är redo!

Har precis kommit hem från ett träningspass med Ellen & Ekan.
Känns väldigt skönt att komma igång med träningen. Ekan var våran "personliga tränare" idag, hjälpte oss med alla hemska maskiner ;)
Måste ge beröm till Eak, han var en väldigt bra instruktör! Tack Eak!

Nu ska jag & Ellen ta tag i våran träning seriöst, tyngdlagen kommer vi trots allt inte ifrån ;) haha
Det jobbigaste kommer bli den nyttiga maten, är ju asjobbigt och laga nyttig mat, dessutom är det ju så sjukt gott med onyttig mat!! Jag är expert på att småäta, det är det första jag ska sluta med, sen får vi se hur det går med nyttig mat, haha!

Sitter och kollar på "Mammas Pojkar", haha fy fan vilket sjukt program. Aldrig att jag skulle dejta en kille som har en sån mamma. Speciellt inte Bobbys mamma, hon är helt sjuk i huvvet!
Visst att vissa tjejer är störd de också, men hon tar priset! Haha, tycker synd om Bobby.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka nåt (inte onyttigt *host host*)

POK! ♥


Bild från träningen idag :)

Kommentarer
Postat av: Krullan

Ni är duktiga ni:)

2009-11-13 @ 11:03:17
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0