Äntligen Färdigt!

Äntligen är vårat kök helt färdigt!

Jocke har varit så duktig, med lite hjälp förstås (tack så hemskt mycket för det).
Det blev så himla fint! Kunde inte vara med nöjd! Längtar tills jag får visa upp det för min familj & mina vänner!
Lägger inte upp några bilder än, det måsgte va inrett och klart först, med gardiner och så :)

Jag har tänkt att måla en väggtext på en vägg i köket, för att få nånting annorlunda och roligt.
Så jag har suttit och kollat lite på internet nu på väggtexter och hittat hur mycket fint som helst!
Skulle kunna ha en text i varje rum!

Men här är den vi ska ha i köket iallafall, fast med annat typsnitt!


Den här texten passar perfekt in i vårt kök!

Sen hittade jag en till som jag tänkte att jag & Jocke skulle ha i vårt barnrum den dan vi får barn.
Den är så himla fin!


Är inte den här texten hur fin som helst?! ♥

Nu ska vi kasta in handduken & gå o lägga oss!

Natti natt! Ladda för inventering imorrn! Gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0