Zzzz...

Det är helt sjukt, jag har legat och sovit i tre timmar sen jag kom hem från jobbet (OMG säg inget till Jocke). Jag som skulle städa och göra så fint här hemma (lussefirandet tar kål på en). Men nu har jag iallafall strukit, så jag måste få ge mig själv en liten klapp på axeln :)
Nu ska jag ta tag i en massa rensning i köket. Vi har satt in micron ovanför frysen, och då var vi tvungna att ta ut allt som fanns i skåpet, så det ligger i en vacker liten hög på golvet just nu. Så då ska jag rensa ut allt som jag inte använder och ge till Erikshjälpen. Om de vill ha det förstås, det är en massa lyktor och ljuskoppar och sånt. Kanske kommer till användning nånstans (?)

Ja men då ska jag väl ta tag i lite julstök!!

"Jag drömmer om en juuuul hemmaaaaa..." (jullåtarna har verkligen fastnat i mitt huvud)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0