"WingDings"

-Helt slut...

Har precis kommit hem från birsta, har sprungit där hela kvällen med Ellen (haha det rimmar, kvällen-Ellen)...
... ja iallafall så har vi sprungit omkring och letat julklappar som galningar! Men nu är jag äntligen klar! Har bara lilla Lotta som jag ska handla till, men jag vet redan vad jag ska köpa :) tihi!

Vi har sprungit precis överallt i hela birsta tror jag, t.om Ittalas outlet butik (tror det stavas så iallafall).
Blev lite shopping till mig själv också, för ovanlighetens skull ;) Det är ju tjejfest på lördag efter luciakröningen så då hittade jag en gullig tunika jag tänkte ha då! Och en jättefin "blomma" som jag ska ha i håret på nyårsafton!

Nu ska jag slå in mina julklappar så det är färdigt!
"Lusselelle Lusselelle elva nätter före juuuul..."


Ellen med sin julklappslista (tänkte photoshopa bort namnen på listan som Kisse, men jag orkade inte! Jag KAN, men orkar inte)


VILL HAAAAAAA! ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Puss!!

2009-12-09 @ 18:46:19
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0