Vacc-In eller Vacc-out? (höhö)

Den stora frågan just nu; "Ska man ta vaccinet eller inte?"
Grejen är ju den att vaccinet alltid är slut så om man nu pallar sig dit efter jobbet så är det ju inte ens säkert att man får ta sprutan!! Dessutom vill jag inte gå och ta den själv, är rädd för sprutor :(
Får övertala min kära sambo att följa med mig och ta sprutan! Men jag har dessutom hört att man kan bli sjuk efter några veckor att man tagit den, typ som en influensa med feber och allt. Det känns ju inte så lockande med tanke på att det snart är jul och av vi ska till fjällen över nyår.. hmm

Nu ska jag göra ett försök att skriva lite julkort! (tyvärr, det blir färdigtryckta alla vänner)

Hej dååå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0