Utmanad!

Utmanad av bloggvän & självklart är jag med!

Om jag var en...

Färg: Skulle det nog bli en himla massa färger. Jag älskar & blanda många olika sorters färger.. men kanske lila just nu iallafall.

Maträtt: Nånting kryddigt & stark för så är min personlighet. Hett temperament ;)

Årstid: Som jag nämde i ett tidigare inlägg, alla årstider har verkligen sin charm. Men om jag måste välja så väljer jag sommaren, då kan man göra så mycket så enkelt.

Låt: Gillar ju mycket gammal musik, 50-60-70 tals musik. Men det måste ju bli en Elvis-låt och då väljer jag "The wonder of you"

Plats:
Då skulle jag vara en varm strand tror jag...

Djur: Många säger att om jag vore ett djur så vore jag en häst, men min smbo säger papegojja för att jag surrar så mycket!

Bil: Peugeot 205 (liten men ettrig)

Möbel: Nånting med fina former ;)

Blomma: Älskar Liljor..

Seriefigur: Hm.. kanske den där fågeln som ploppar upp för Kalle hela tiden på julafton "barabapabapabapa.."

Det var mina svar på utmaningen jag fick av Pia-Lotta (aka ekorrflickan i "Svärdet i stenen")
Thank you darling!

Idag har jag varit så glad, trots att vi hållit på med inventering hela dan. Och vet ni varför jag varit så glad? Jo för att det SNÖÖÖAR ute! Wiiie! Det blir nog en vit jul trots allt! I´m so happy!
Tidigare ikväll var Marie här och lämnade nybakade bullar till mig och Jocke som hon hade bakat idag. Så hiimla goda! Tack Mary, det får du gärna göra fler gånger, hihi. Imorrn blir det birsta med Marie, ska kolla om jag hittar nån fler julklapp & så ska jag försöka hitta nåt att ha på mig på julafton & juldan.. inte det lättaste. Man hittar aldrig nåt när man verkligen behöver det, suck!

Nu ska jag fortsätta fika med min älskling ♥ Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0